Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nytt jobb

Ja, då var man på arbetsintervju i fredags.
Ett nattjobb på en mack strax utanför stan.
Ska testa på att jobba där i nästkommande vecka och se om jag trivs där..
gör jag det så kommer jag börja jobba redan 7 september.
 
Men jag kommer inte sluta jobba på Ica för det.
Då jag kommer jobba 7 nätter i veckan och vara ledig 7 nätter så kommer jag ha några timmar kvar på ica för att fylla upp 100%. 
Just nu har jag knappt 50% på Ica - och mer erbjuds inte. På macken får jag 70-80%.
 
Det känns spännande och lite pirrigt att få börja där då jag aldrig jobbat natt förut, men jag är ju lite av en nattuggla så nattetid ska nog inte vara några problem. Det är la mer att man ska vänja sig vid att jobba vid den tiden.
Men det ska bli skönt att få lite struktur på livet. Just nu jobbar jag ju så oregelbundna tider att knappt jag själv håller koll på tider och dagar.
 
Men som sagt längtar att få börja jobba där.
Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas och de andra där gillar mig så jag får stanna. Vill så gärna komma bort från Ica ett tag då jag jobbar där i 7 år! Vill inte sluta jobba helt på Ica heller för jag trivs där med.. men eftersom man inte får så många timmar där så får man söka annat.
 
Berättar mer sen när jag väl börjat där :)
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0