Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sista dagen

Idag är vi i Kassel, Tyskland och ska köra den sista biten hem till Sverige idag. Men först ska vi stanna till strax innan puttgarden och inhandla lite dricka och sen båten över till Danmark och sen Öresundsbron över till Sverige. Väl i Sverige ska vi byta buss så vi kommer hem till vår älskade och saknade vovve.
 
Vill gratta min hund nu så här i efterskott då hon fyllde hela 7 år igår.
Vill även gratta min älskade far som fyller 70 år idag! (Och det var därför vi åkte på denna semestern för att han inte ville vara hemma på sin födelsedag å ha med mig och killen).
 
Här bjuder jag på en bussbild på mig, killen, pappa och hand älskade sambo/fästmö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0