Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Morgonpromenad i solen

Solen lös på mig imorse när jag vaknade så jag beslutade att vi, jag och Jessie, skulle ta oss en lång lång promenad. Började med att gå hem till pappa, ca 3 km dit, stod och pratade lite där och "snodde" lite vitsippor som jag pyntade badrummet med när jag kom hem. Efter att ha varit hos pappa gick vi ca 10,1 km till.
 
Under promenaden konstaterade både jag och Jessie att våren kommit. Skönt i solen, påskliljor och krokusar som tittar upp ur marken och fåglar som kvittra. En av de bästa säsongerna.
 
Så här såg våran runda ut i siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0