Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tyskland

... och bara sådär har vi kommit till Tyskland över helgen. Hela familjen fick följa med på detta äventyr denna gången. 
Jessie har fått åka båt för första gången - vilket gick väldigt bra. Hon var nyfiken, lite smårädd och skeptisk på samma gång. Bilresan var inga problem, hon älskar ju att åka bil :).

Här i bilden nedan chillar husse och Jessie på hotellrummet i Hamburg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0