Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Road trip dag 6

Sex hela dagar har nu gått sen vi började vår Road trip på nytt med andra äventyr och mål än vad som var tänkt. Idag har hittat landat i Luleå.

Dagens äventyr var att bestiga Skuleberget vid Höga kusten. Den blev en ganska tuff vandring för vi hamna på fel sida berget och fick ta en "normal" istället för "lätt" stig. Vi hade säkert klarat det bättre utan Jessie och fick vända efter att ha kommit 2/3 till toppen ungefär för det blev för brant och för många jobbiga trappor som Jessie inte kunde ta. Men hon var jätteduktig hela vägen och lydde oss väldigt bra. På vägen ner mötte vi en annan hund som var lite mindre och som troligtvis, vid dessa stegar, blev bärd.

Även om vi inte kom ända upp så var vyn otroligt vacker dit vi fick vända. Så det var värt mödan äbdå. Ska definitivt ta en resa dit någon gång fast utan Jessie, alternativt ta den lättare stigen upp bara för att komma ända upp!

Vart ska vi imorgon då? Det vet vi inte. Det är en del av äventyret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0