Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Semester del 2

Jaha. då var det dags igen.
Igår gick startmotorn innan vi ens hann utanför vår egna hemstad.
Idag fick vi tillbaka husbilen men en utbytt startmotor. Den tog oss ända ner till Burger, Tyskland innan den också tackade för sig.

Det var ju tur att klockan ändå hade hunnit bli ganska sent så vi inte blev strandade här mitt på dagen. Nu har vi försökt få i oss nått att äta men även om vi var jättehungriga innan, så fick vi inte i oss så mycket mat för musten försvann ur oss båda två.
Nu blir det strax sängen och imorgon ska killen ringa assistans och då får vi se om vi får husbilen på rullning. Gör den det, ja då sticker vi hem så fort som möjligt och byter till vår egna bil och tar en Sverige resa istället.
Det är helt enkelt inte meningen att vi ska ut och bila i Europa :'(

Här nedan är en av mina trogna reskamrater som ligger helt utmattad efter ett par timmar i husbil (självklart med några bensträckare på vägen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0