Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tandemhopp

Nu har jag gjort det! jag har hoppat ut från ett flygplan på 3000 meters hög höjd!
And I love'd it!
And I will do it again!

Har ett svagt minne av att jag skrev för ett bra tagsedan att jag fick ett presentkort av min kille när jag fyllde 24 (dvs förra året). Så nu lagom till nästa födelsedag använder jag det, självklart drog jag med killen upp i luften med!
Även om han var något mycket nervösare än mig (konstigt nog så var jag coollugn hela vägen upp i luften tills de öppna sidodörren). Men när han väl kom ner på marken så kunde han ändå tänka sig att hoppa igen någon dag.

Men vilken härlig upplevelse! Kommer definitivt inte tacka nej om någon frågar om jag vill göra något sådant igen.
Jag lovar att det kommer komma bilder inom 2 veckor när jag själv har fått dom i min inbox :)
Till en början får ni en bild från marken upp i det blå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0