Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Friska Jessie

För ca 2 veckor sedan upptäckte vi en knöl på en av Jessies juver. Vi bokade tid hos veterinären och fick tid för operation.
Idag fick vi svar att det var en godartad tumör hon hade så förhoppningsvis om hennes operationssår har läkt fint så ska stygnen bort på torsdag.

Det känns så skönt att veta att det inte kommer vara en lång process av operationer eller alt. avlivning för att det skulle vara en alakartat tumör.
Så nu pustar vi alla tre ut och kan börja leva som normalt på torsdag förmiddag ungefär (slippa att böka med strumpor och trattar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0