Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

I see you

Idag har vi börjat måla om vårt sovrum.
Där hade vi, sen förra hyresgästen, en klar röd fondvägg
samt nån lilagrå aktig färg på resterande väggar.
Vi har planerat att måla om det strax efter att vi flyttat in men 
tänkte då att vi kan ta en annan färg än vit..
Men då vi inte kunde bestämma oss och är riktigt trött på den röda färgen
så sa vi till hyresägaren att vi tar vit färg.
Antigen om han skaffar vad vi behöver för att måla så målar vi själva, 
eller så kunde han fixa det medan vi var på semester.
Vi skulle kunde det själva sa han, och fick färgen strax efter semester bara för det.
 
Men iaf så nu fick vi börjat på att måla ena väggen
(vi ska måla den röda och två väggar till i vitt,
sen ska vi se om vi orkar/känner för att måla den sista väggen med
eller om det blir vår "nya" fondvägg.)
 
Men nu till vad jag igentligen skulle skriva...
Vi har en hund som gärna är i samma rum som oss,
men då vi inte vill ha henne i samma rum som det målas i
så la vi en gammal madrass utanför dörren för att hon inte
skulle ta sig in.
 
Det gjorde hon inte heller, hon la sig så sött bakom och iaktog oss istället.
Var bara tvungen att ta en bild och dela med mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0