Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Min fina Jessie

Förra veckan hittade vi en knöl vid Jessies ena juver. Vi bokade till hos veterinären som sa att det var en tumör och vi fick en ny tid för operation.

Den operationen var idag. Min modiga och duktiga vovve har spenderat hela förmiddagen och lite till hos veterinären.

Sen är det bara att vänta på svar för att se om det var en godartad eller elakartad tumör. Man får hoppas på det förstnämnda. Men svar får vi först om 2-3 veckor.

Så nu är det tratt som gäller de närmsta veckorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0