Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

You may not always..

.. end upp where you
thought you where
going, but you will
always end up where
you are meant to be.
 
Just nu klaffar denna text så bra in i mitt liv.
Med tanke på att man har planerat för en resa utomlands
men hamnade i Sverige istället.
Att man i ungefär samma
veva som man tror att man skulle varit i Italien, får 
reda på att det är jordbävning i området där 
man tänkt köra.
Känns lite grann som om det var meningen att man inte
skulle åka. Det var meningen att vi skulle upptäcka 
vårt egna vackra land.
Besviken men nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0