Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vårstädning 2.0

Jag blev lite chockad att killen självmant ställde sig och rensade ur sin gaderob bara någon dag efter att vi varit på tippen med allmänt skit. Så jag hakade på och rensade min gaderob på kläder med. Det slutade med en stor fylld svart säck samt en stor gekåspåse med kläder som fick åka till en klädinslamlingscontainer. Kändes skönt att bli av med sånt som bara hänger ivägen :)
 
Jag fick även tummen ur röven och lade upp lite olika inredningsgrejer m.m. till salu, så nu är det bara att vänta och se om det blir sålt. Annars blir det en tur till nån annan insamlingsföretag som vill ha det... eller tippen.
 
Snart kan man börja köpa nya grejer till en ny spännande framtid som börjar snart.
.. och för att inte säga för mycket så lämnar jag skrivadet nu.

Ha de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0