Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Spring is in the air

I början på veckan vräkte snön ner, nu är det iprincip vår.. Iaf vårvärme och sol.

För någon dagsedan lånade vi ut våran ena bil till sambons mamma som sedan stått hemma hos henne för att vi inte orkat hämta den och det har inte blivit av att hon kört hit den heller. Så idag passade jag på att dra ut hela familjen på en promenad för att hämta bilen, en sträcka på ca 4 km kanske, jag vet inte det är inte speciellt långt iaf.
På vägen dit gick vi längsmed Ätran och hade sol och vår på våran sida. På andra sidan var det skuggigt och snöigt. Tänkte dela med mig av två bilder på detta då jag själv tyckte det såg fint och roligt ut med dessa kontraster. 

Vår vs vinter

Vinter på "vallarnas friluftsteater" där b la farserna "bröllop och jäkelskap", "två ägg I högklackat" och "soldat bom" spelats upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback