Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jullov

Ja, nu var det äntligen jullov. De fyra timmar som har gått på mitt lov har jag tillbringat tiden med Cecilia. Fast innan jag träffade henne så mötte jag Nissan och delade julklappar med henne.
Hon har nu öppnat sina julklappar så jag kan glatt lägga in "hyss-bilderna" .

Iaf, eftersom Cecilia skulle träffa sin klass vid halv tre så kom vi fram till att vi kunde fika någonstans innan dess. Så vi gick runt och kollade lite i affärer innan vi hittade ett cafe som ingen av oss varit på. Café Blå. Väldigt fint ställe och go personal =). Dit går jag gärna igen om jag får chansen ^^.
Chocolate Cicilia beställde en kopp chocklad.

Sen fick jag köpt klart mina julklappar. Skönt. Nu slipper jag tänka mer på det. Bara att det ska slås in men det fixar jag imorgon tror jag. Fast jobbar typ hela dan imorgon så jag vet inte.. eller gör jag det? Nä jobbar ju kväll ^^ har jag för mig :O Får ta och kolla upp det snart ^^.

Sista träningen för i år är idag oxå. Jag ska dit men jag orkar inte röra mig en centimeter till. Vill vara som Pelle, sova när jag vill på dygnet. hehe. Han sov faktiskt nyss på min arm. Gullungen=). Men jag ska försöka masa mig upp ur soffan och trampa ner till stan igen. Läskigt att komma till skolan på ett lov Oo.

//Kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0