Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Äppel och Rabarber kaka

Mmm. vad gott det luktar i lägenheten. Doften av raberber slår aldrig fel en sommar dag (dock en regning sommardag men det passar bra in ändå).
 
Det gick väldigt fort och var enkel att göra så det blir nog fler sånna här i sommar. 
Innehåller "bara" lite äpple, rabarber, vetemjöl, socker, kanel, bakpulver, vaniljsocker, rapsolja och mjölk. 
Vill ni ha hela receptet så hojta till så kan jag fixa detta :) 
 
P.S Det kommer nog någon bild till sen när jag väl ska bjuda på den och då den ligger på ett fat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0